"Bydgoskie Centrum Diabetologii i Endokrynologii w Bydgoszczy" - Sp. z o.o.

MISJA I POLITYKA JAKOŚCI

A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę
MISJA I POLITYKA JAKOŚCI

"Bydgoskie Centrum Diabetologii i Endokrynologii w Bydgoszczy" - Sp. z o.o. świadczy usługi medyczne w zakresie: ambulatoryjna opieka specjalistyczna, rehabilitacja lecznicza.

"Bydgoskie Centrum Diabetologii i Endokrynologii w Bydgoszczy" - Sp. z o.o. posiada certyfikat ISO 9001:2008 ważny do 16.05.2016r.

System Zarządzania Jakością został oceniony i stwierdzono jego zgodność z wymaganiami przez Biuro Certyfikacji Systemów Zarządzania Polskiego Rejestru Statków S.A.

Zarząd " Bydgoskiego Centrum Diabetologii i Endokrynologii w Bydgoszczy"- Sp. z o.o. ustaliło politykę jakości jako jeden z najważniejszych elementów zarządzania, w którym działania personelu zmierzają do dostarczenia pacjentom profesjonalnych usług  medycznych spełniających ich wymagania oraz wymagania obowiązujących przepisów prawa.
Wysoka jakość usług medycznych, skuteczne funkcjonowanie centrum realizowane jest w oparciu o strategiczne cele jakości, którymi są:
  • przestrzeganie praw pacjenta,
  • wzmacnianie zadowolenia pacjentów poprzez badanie poziomu ich satysfakcji ze świadczonych przez "Bydgoskie Centrum Diabetologii i Endokrynologii w Bydgoszczy"- Sp. z o.o. usług medycznych,
  • doskonalenie i podnoszenie jakości usług medycznych i okołomedycznych,
  • kształtowanie środowiska pracy, w którym personel angażuje się w realizację wyznaczonych celów.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij