MISJA I POLITYKA JAKOŚCI
A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę
MISJA I POLITYKA JAKOŚCI
"Bydgoskie Centrum Diabetologii i Endokrynologii w Bydgoszczy" - Sp. z o.o. świadczy usługi medyczne w zakresie: ambulatoryjna opieka specjalistyczna, rehabilitacja lecznicza.
"Bydgoskie Centrum Diabetologii i Endokrynologii w Bydgoszczy" - Sp. z o.o. posiada certyfikat ISO 9001:2008 ważny do 16.05.2016r.
System Zarządzania Jakością został oceniony i stwierdzono jego zgodność z wymaganiami przez Biuro Certyfikacji Systemów Zarządzania Polskiego Rejestru Statków S.A.
Zarząd " Bydgoskiego Centrum Diabetologii i Endokrynologii w Bydgoszczy"- Sp. z o.o. ustaliło politykę jakości jako jeden z najważniejszych elementów zarządzania, w którym działania personelu zmierzają do dostarczenia pacjentom profesjonalnych usług medycznych spełniających ich wymagania oraz wymagania obowiązujących przepisów prawa.
Wysoka jakość usług medycznych, skuteczne funkcjonowanie centrum realizowane jest w oparciu o strategiczne cele jakości, którymi są:
"Bydgoskie Centrum Diabetologii i Endokrynologii w Bydgoszczy" - Sp. z o.o. świadczy usługi medyczne w zakresie: ambulatoryjna opieka specjalistyczna, rehabilitacja lecznicza.
"Bydgoskie Centrum Diabetologii i Endokrynologii w Bydgoszczy" - Sp. z o.o. posiada certyfikat ISO 9001:2008 ważny do 16.05.2016r.
System Zarządzania Jakością został oceniony i stwierdzono jego zgodność z wymaganiami przez Biuro Certyfikacji Systemów Zarządzania Polskiego Rejestru Statków S.A.
Zarząd " Bydgoskiego Centrum Diabetologii i Endokrynologii w Bydgoszczy"- Sp. z o.o. ustaliło politykę jakości jako jeden z najważniejszych elementów zarządzania, w którym działania personelu zmierzają do dostarczenia pacjentom profesjonalnych usług medycznych spełniających ich wymagania oraz wymagania obowiązujących przepisów prawa.
Wysoka jakość usług medycznych, skuteczne funkcjonowanie centrum realizowane jest w oparciu o strategiczne cele jakości, którymi są:
- przestrzeganie praw pacjenta,
- wzmacnianie zadowolenia pacjentów poprzez badanie poziomu ich satysfakcji ze świadczonych przez "Bydgoskie Centrum Diabetologii i Endokrynologii w Bydgoszczy"- Sp. z o.o. usług medycznych,
- doskonalenie i podnoszenie jakości usług medycznych i okołomedycznych,
- kształtowanie środowiska pracy, w którym personel angażuje się w realizację wyznaczonych celów.